JUL PYNT....

image28

mina finaste och käraste lycktor....

slå dom om ni kan...


Kommentarer
Postat av: Ossa

Ja, Benny de är fina! Men frågan är om "du" har pyntat, eller enbart lagt ut en blid på nätet? Tycker jag känner igen den vänstra, från ursprungsbloggen? Kan vara att jag ser illa! Jag mms:ade mitt julpynt, för jag är blogglös.

Puss
"O"

2007-12-10 @ 18:57:34
Postat av: deleine

Åhåå du har antagit en utmaning.... Så fina... =O) Fast det visste jag juh redan att de var din favorit bland pyntet och de är fina! Men du nu är det juh bara 19 dagar kvar till din hemliga dag... Kan du avslöja vad det är nu??? Jag är juh nyfiken. Kram M

2007-12-10 @ 19:42:52
URL: http://deleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0